Dag 3 - vad jag drömde inatt

inatt drömde jag en jäkla märklig dröm. drömmen började med att jag låg och simmade mitt i havet. jag vet inte riktigt vart. efter 10 min kom ett stort fartyg och plockade upp mig. kaptenen på båten var aurora. det var ett pirat fartyg. där fick jag jobb som kock. jag skulle laga mat åt 25 stora feta pirater. sen började jag bråka och dödade 3 stycken kommer inte ihåg av vilken anledning, då blev aurora as sur och skulle försöka döda mig, då dök en apa upp som hade ett människo ansikte och det var johnny. jag blev as rädd och började springa, apan eller johnny jagade mig och tillstlut ramalade jag överbord.
allt blev svart och jag vaknade upp på ett barnhem. jag var då 13 år gammal och alla kallade mig angela. sen blev jag bästa kompis med en tjej som hette nora som också var 13 som mig. vi skulle rymma för att barntanterna slog oss. vi packade vara saker och skulle krypa ut via avlopps rören som var jäte stora. där fanns det råttor och ormar så vi försökte att inte skrika. menm jag kunde inte hålla mig så barntanten kom efetr oss med en kniv och jag sprang egenom avloppsrören så snabbt jag kunde. jag tappade bort nora. men jag klarade mig ut, avloppet togslut i london. där blev jag barntiggare och lyckades tigga ihop tillräckligt med  pengar för en flygbiljet hem till sverige.
när jag kom fram hade hela sverige bombats av alkaida (de som bombade twin towers) så et fanns nästan ingenting kvar i stockholm så jag skulle åka till göteborg och bo hos mina släktingar men dom var inte hemma. sen kom en gammal gubbe fram till mig coh frågade om jag ville ha bullar eller en bil. sen vaknade jag hahaha :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback