en fredagskväll..

f*an vad´sämst jag är, har inte uppdaterat på en hel fredag. måste haft mycket att göra, eller a jag menar att jag haft mycket att göra, har hänt en del sjukt roliga saker idag. skolan var as tråkig. lång och jobbig. isa och jag gick vilse i skogen på gympan. usch. har ben värk, eller vad det nu heter ? men i vilket fall som helst har jag hunnit med en del. vill ni veta mer? ah för er som vill veta, här kommer faktan! hahaha, im suck.

X. var i skolan mella, 8.30-14.30,

X. var med johanna. hos mig, fixade oss.

X. var med alva och johanna vid torvalla, oh i vendelsömalm.

X. kollade på felix och fredriks träning med alva och johanna.

X. träffade henke, och någon oscar med alva och johanna.

X. halkade i en backe med alva, hahah

X. dansade och sjöng i väntan på bussen med johanna.

X. snackade med några as sköna killar på bussen som ville att vi skulle med på fest, men vi tackade nej.

ja. det var hälften av allt som hände. mycket knas, haha! hoppas ni haft en bra kväll, själv har min varit toppen, förutom att jag och alva halkade ner för värsta backen. men vad gör det egentligen? ingenting. här kommer 3 stycken bilder på killarna, (lite suddiga,) pga. dom rörde på sig och bussen åkte samtidigt, klant!






Kommentarer
alva

Fan va klantiga vi var, skit dum ja ba vi springer ner, HAHAHA<3



Blogg: http://leklada.blogg.se/
2009-09-12 @ 14:13:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback