PANIK! busskort?

busskortet har gått ut.. fan ska man hitta på under helgen nu då, någon som kan svara på det? jag har iaf ingen som helst aning, eftersom typ ingen pallar åka hit till mälarhöjden och jag kan ju inte åka någon stans, får väl bli att jag hänger med folket här. men vilka är det? vilka finns att vara med? cesar? regina? gabriella? typ dom ända fast gabriella är i gävla så.. nope det går inte, cesar hänger ju bara i stan. iaf för de mesta och regina vet jag inte, hon kanske är sur på mig för det dära med nrj. att jag inte gick med henne fast vi bestämt långt innan. förlåt men man kan glömma saker, och om det är till någon tröst så kollade jag knappt på skiten. va så dåligt så de finns inte. herregud att dom hade det på grönan? varför just där och inte i kungsan? för det första rymms det fler i kungsan och där kollar man iaf på skiten för man har inget annat att göra men på grönan kan man ju dra till insane och annat. dom får fan tänka lite! orkar inte skriva om misstag nrj gör, tog bara upp saker jag tycker är helt meningslöst, snacka om att inte ha tänkt igenom detta innan.. phuhu va trött ja känner mig. ska nog ta en skål med chips, kolla på en riktigt mysig film och bara koppla av, njuta av att de är sommar!

                 


Kommentarer
M o l l y m u s

Hejhej!

Haft en bra dag?

Kram



Blogg: http://mollymus.blogg.se/
2009-06-12 @ 22:34:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback