angående uppdatering...

ja, som ni säkert märkt själva har jag inte uppdaterat någonting alls under lördagen, och söndag morgon. det är först nu jag kan uppdatera. jag beklagar besväret. olika orsaker till att det blev som det blev med min uppdatering nu underhelgen är följande:

jag var på träningsläger med laget! super roligt. längtar redan till nästa, vi är bäst tjejer! så grymt bra. men det är inte lätt och jobbigt as hell.

jag hade ingen dator med mig. och om jag ahde haft med mig den skulle jag ändå inte hunnit uppdatera någonting. vi tränade 13 timmar, på 1 och en halv dag. vi hade ät pauser och när vi skulle sova. så ?

bilder från lägret kommer komma upp på bloggen, kanske inte alla bilder samt videos. men en del utav dom. alla bilder och videos, som inte finns på bloggen kommer finnas på facebook.


Kommentarer
vendela

ahmen vilken fin bild (; <3



2009-12-06 @ 20:18:10
vendela

ahmen vilken fin bild (; <3



2009-12-06 @ 20:18:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback