Face to face?

träffade lite folk idag på ung08, grymt härliga och söta personer! allt började med att en kille kom frm till mig och janine, han frågade om vi hade cigg, sen började han snacka med oss, ville ha våra nummer och en kram, ´vi satte oss på en bänk och då kom killen. han hette robin och sen satte han sig vid janine och frågade om en puss, sen efeter att han frågat och tjatat lite fick han en. men då visade det sig att hans tjej satt brevid... eh?

hans tjej satt och grät och snackade med några brudar. sen gick hon iväg, bara sådär. det hade nog jag också gjort. vi sa till robin att han skulle snacka med henne. han var helt borta, röka 1 paket cigg och lite till är inte bra, dessutom hade han rökt allt på 45 minuter vilket inte är superbra.

han gick och snackade med hans tjej och dom kom tillbaka hand i hand. så söta! janine mådde dligt över pussen och bad om ursäkt till tjejen. hon sa att det var lugnt och gav oss hennes nummer. sweet! under tiden robin hade snackat med sin tjej vickan, hade jah och janine börjat snacka med tjejerna som tröstade vickan när hon var ledsen. vi fick deras nummer. många olika nummer på en dag! ahhaha.

janine skulle ringa soin pappa och fråga om hon kunde sova hos mig. då kom johanna, linnea, ebba och några burdar till och började kaxa mot mig, där stod jag själv med alla dom emot mig. vad ska jag göra? jo svara på allt dom frågade, lyssna på allt dom ville säga till mig. liksom okej det fanns folk som hjälpte mig. eller stod på min sida för att jag stod dära själv. men jag orkar inte bry mig. jag är inte feg och springer iväg jag tar sakerna face to face. om en person vill snacka med mig, visst jag ställer upp. iaf till en viss del.

skit samma. nu är saken löst! ebba ska få sina pengar och linnea vet jag inte vad? johanna har sagt det hon ville säga så inge mer med det. orkar inte bråka. jag är ingen person som direkt uppskattar att bråka. jaja, tror faktiskt ni vet vad jag menar? om inte är ni fan helt dumma i huvudet!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback