dålig uppdatering

i know im bad, men har en sjukt bra anledning till att jag inte skrivit något varken igår eller tidigare idag. jag är sjuk, mår ill, ont i huvudet. frossa och ont i halsen. ja vad ska man säga? bad for me?

som alla säkert vet var jag på lady gaga igår på grönalund. hon var grymt bra, stod nästan längst fram trots att vi kom vid 15 över 6. great. skrek och sjöng hela konserten, kanske därför jg mås som jag mår. en sak är säker måste bli frisk i veckan, för på söndag drar jag med mamma och mormor till madonna konserten. och på onsdag ska jag träffa bella, som jag inte träffat alls på lovet. och på torsdag tror jag att jag skulle träffa simon. my darling!

ska kolla lite på tv nu, mamma e nere på gymmet óch tränar, magen hurrar som fan har inte orkat göra något. tyvärr. mat blir det när mammsen kommer hem igen.





bilderna tagna av belinda, hade ingen bra kamera eller mobil som kunde fota så det får räcka med dessa bilder. puss

Kommentarer
Linn

Så fin design du har på bloggen!=)

btw. va avis jag blir på att du har fått sett Lady Gaga. Var hon bra live?=)



Blogg: http://linnnwiklund.blogg.se/
2009-08-04 @ 00:42:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback