Svar på tal


Fråga: Anonym
om
Fråga vad du vill!!!:
hej
är du oskuld?
vilket skola gåru i`?
vilket gymnasium ska du välja ?
har du kille?
inte, haru någon på g?
hare bra

Svar:
hej hej, kul att du kommentarade, har inte haft tid att svar på din kommentar men nu hade jga lite tråkigt och tänkte, varför inte? så börjar vi med fråga

1. nej jag är inte oskuld,
2. jag går i en skola som heter lyckebyskolan och ligger i vendelsö.
3. jag har inte funderat så långt ännu, även om det är dags att göra det! jag tror att jag ska välja samhällsekonomi och gå på jensen men det kan ju ändras det är trots allt ett år kvar tills jag ska välja!
4. nej jag har ingen kille, men jag gillar en kille som jag vet gillar mig, får se om det blir något ;)
5. ja, jag svarade på den frågan redan i förra svaret!

ha det bra du också, :)

Kommentarer
musse

hej gillar du äldre killar eller ere bah typ de i vår ålder??



2010-06-14 @ 00:29:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback