Dag 4 – den jag gillar - min största eller första kärlek



min första kärlek riktiga kärlek var i Mikael som då var min bästis. han kunde jag prata med allt om, skola, familjen, osv. han har hjälpt mig till stor del i mitt liv. han har fått mig att inse en del saker som jag aldrig skulle ha insett. han fick mig att skratta, han fick mig att gråta. ja, vad ska man mer säga än att han var en stor del utav mig när jag var mindre. detta var under 07-08. efter ett tag så hände en del saker mellan oss. jag bev lycklig men sen kom problemen som fick oss att glida isär. han hade tjej och jag sa till henne. sedan dess har vi bara träffats ett par gånger, vi hälsar bara. det kommer aldrig bli som förr. han har nya vänner och detsamma gäller mig. det är alltid lika tråkigt att mista en så nära vän (kärlek). jag skrev till och med en dikt om honom på min blogg 09. men det var mest som en påminnelse om honom, dikten skrev jag btw på playahead 08 eller 07, jag lyssnade alltid på samma låt när vi bråkade. saker händer hela tiden, vänner/kärlekar kommer och går hela tiden, alla gör misstag, alla går vidare. och det har jag gjort. dikten hittar jag inte, den ligger i något arkiv för 2009. här kommer låten. arode u - lil rain.


nu är jag för tillfället singel. men det stoppar inte mig. jag håller på att falla för en person. kan inte nämna hans namn riktigt än i bloggen eftersom det inte är säkert att det blir något. jag vill så gärna men jag har ett problem. och det är att jag blir så svartsjuk, det är lite jobbigt. han säger att han gillar mig, och han är så gullig när vi är med varandra. han kysser mig framför min mamma, framför en utav mina närmaste vänner osv. men när hans kompisar kommer känner jag mig som ett spöke. han ser mig inte. så jag vet inte vad jag ska tro. jag vill tro att han vill vara med mig men man vet aldrig. han tvekar, jag tvekar. få se hur det bli. men jag kan bara säga att jag är på väg att falla för dig, och om du inte fångar mig kommer smärtan. det gör så ont att bli sårad. och jag står inte ut med sånt längre. vill ha en trogen. någon som kan vara ärlig. om han han gör något dumt vill jag veta sanningen även om det kommer svida. vill inte leva i en lögn! jag vill ha dig i mitt liv. tänker på dig hela tiden. du är underbar, du är allt jag önskar att jag någongång skulle få ha. min låt till dig! den stämmer dessvärre in på situationen vi satt oss i :(always a day too late - claude kelly


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback