Lyckad skoldag!

Jag är helt slut, hade NO prov idag. Känndes faktiskt ganska bra om jag ska vara ärlig. Resten av dagen var soft, vi kollade på film, sen hade vi 3 vanliga lektioner. Slutade runt 2, eftersom jag jag kände att jag behövde jobba med min skulptur på bilden. Jag har börjat sköta skolan och det är jag riktigt stolt över. Har tex fått vg för första gången på ett historia prov, sen nådde jag vg1 och mvg1 mål på förra NO provet. hur går det för er i skolan? trivs ni i eran skola? jag trivs som FAN i min! :)


Kommentarer
Anonym

kan du byta stil på din text ? jätte jobbigt att läsa.. ps din blogg skulle nog få mer läsare om du bytte! annars e den grymt bra! du e sjukt fin!



2010-10-02 @ 22:16:21
~~Namn~~

Snygga Rebeccaa åh.. c:



Och vad faan har text stilen med bloggen att göra.. ?

Du får inte fler läsare av att ha en annan textstil, utan vad man har för innehåll.



2010-10-03 @ 22:23:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback