.

  • Jag blir brunett - jag drömmer att jag fårgar håret brunt, morgonen efter vaknar jag upp. äter frukost, kollr tv och när jag ska börja fixa mig ser jag att mitt hår är ..... BRUNT! oh noooo. jag blir så depperemerad att jag inte kan gå ut!

 

  • Jag rammlar på stan - jag går på stan och shoppr , plötsligt halkar jag få ett bananskal. jag flyger upp någon meter i luften, landar på mage, när jag reser mig upptäcker jag att mina byxor spruckit upp så att man ser hela min rump. belive me thats not gonna happend!

 

  • Jag får för mig att det är populärt med omatchande kläder - jag börjar tyck det är snyggt att ha omatchande kläder. expemel: blå jeans, svart tröja, gul jacka, grön väska och brun skor. visst låter det snyggt? :)






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback