Videoblogg från 2009!

åh herregud vad mobbat! jag hittade en video på mig ifrån slutet av 2009. jag kan inte fatta att man kan förändras så mycket på ett år, att gå från "fjortis" till den jag är idag är starkt! jag är stolt över mig själv, och att jag har det liv jag lever i nu läget. det finns såklart saker jag inte är så stolt över, saker jag ångrar. men det gör ju alla någongång. ingen är perfekt, ellerhur?



många utav mina vänner garvar åt den här videon, jag förstår inte att jag en gång i tiden la ut den och på den här videon är jag fullt seriös. det är de som är det sjuka med de hela.


Kommentarer
Anonym

hahah fifan va du skämmer ut dej själv...

Du är fortf en äcklig fjortis??

Så vad haru att va stolt över liksom?



Blogg: http://gii.blogg.se/
2010-11-12 @ 15:15:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback