"JOCKEBOI"

äntligen hemma! som vissa av er kanske vet så har jag varit i riga, jag åkte i onsdags kväll och kom hem idag. jag trode det skulle vara roligt, första kvällen åt vi bara buffe kollade på någon cirkus show och sen gick jag och mammsen upp till discot, som inte alls verkade vara något för mig. så vi givk och la oss.

morgonen efter gick vi upp runt 9 för att vi skulle äta fruckost. efter det steg vi i land. vi gick tillmarknaden i riga, den var stor men jag köpte ingenting, jag blev ist osams med mamma osv så jag stack, gick och lallade för mig själv i staden, det var lite små läskigt för de flesta pratade ryska och sen fanns det ett hus som hette hostel så som i filmen hostel. och det här huset jag såg ut att vara jätte gammalt! jag hittade iaf tillbaka till båten så det var bra.

senare på kvällen bokade vi bord på bufeen igen. suck! nu har man alltså gått upp några kilon. sen gick jag till hytten coh fixade mig, jag hade bestämt mig för att vara uppe längre och gå på det där lama discot! så först gick jag coh tog en drink i baren när cirkusen var igen. fast nu var det en annan show. jag och min familj gick upp till discot, sen kom 3 killar fram till´mig coh pratade, themo kommer jag igåg att en hette, sen var det en söt kille från uppsala. och sen en annan kille. så jag satt coh snackade med dom. sen så stack mamma till hytten så jag tillbringade min kväll/natt med themo, den därsöta killen från uppsala och ca 15 personer till, mellan åldrarna 16-20 typ, jag var den yngsta. fast alla rode jag var 91a. ooouuups!

det fanns även en kille på båten som liknade jockeboi från kungarna av tylösand, tydligen visste themo vem det var och killen hette fredrik. snygg var han! sen gick allihopa till dansgolvet och dansade järnet. jag som tidigare hade trott att det skulle vara roligare hade nu upplevt det roliga!

känner mig dum, tog inga nummer men det är lätt att leta upp dem på fb, JAG FILMADEEN LITEN VIDEOMED MIN MOBIL KAMERA SÅ DEN KOMMER JAG LÄGGA UPP SEN, MEN DEN E BARA PÅ MIG, THEMO OCH KILLEN FRÅN UPPSALA. :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback