Jag har aldrig..

snabb förklaring på hur detta går till, jag svarar ärligt på alla dessa frågor! när jag skriver "dricker" betyder det att jag gjort detta, när jag skriver "dricker inte" så betyder det motsatsen dvs att jag inte har gjort det.


Jag har aldrig haft sex i en bil – dricker inte

Jag har aldrig pullat – dricker

Jag har aldrig haft trekant – dricker inte

Jag har aldrig tyckt jag är ful- dricker

Jag har aldrig sagt till någon att jag hatar den - dricker

Jag har aldrig haft analsex-  dricker inte

Jag har aldrig svalt efter avsugning- dricker inte

Jag har aldrig provat någon sorts drog- dricker

Jag har aldrig tänk på att skönhetsoperera mig!- dricker

Har du ”aldrig gett en annan tjej oralsex”? dricker inte

Jag har aldrig struntat i att torka mig efter ett toabesök för att det har varit slut på toapapper? – dricker

Jag har aldrig velat bo i ett annat land än sverige- dricker

Jag har aldrig haft djursex- dricker inte

Jag har aldrig varit i ett riktigt slagsmål.- dricker inte

Jag har aldrig pruttat framför en jag tycker om-  dricker

Jag har aldrig varit otrogen och ljugit om det!- dricker

Jag har aldrig haft sex i mina föräldrars sovrum- dricker inte

Jag har aldrig ätit mitt eget snor sedan jag blev tonåring? – dricker inte

Jag har aldrig varit gravid – dricker inte

Jag har aldrig kollat på gayporr …?- dricker

Jag har aldrig tänkt att jag skulle kunnat haft ett förhållande med en tjej?- dricker inte


Kommentarer
x

mycket sex på din blogg! i like ;) du är fan assexig! jag kan hjälpa dig med dom du inte skrev "dricker" på ;D



2010-11-17 @ 00:14:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback