HISS/DISS


Mamma - alla älskar väl sina mammor? dom förstår en på ett sätt som ingen annan försatår sig på. man kan i stortsett prata med sin mamam om allt, och det tycker jag är bra. mammor är där för att stötta, hjläpa och klaga.  har du gjort något dumt så är det klart att hon blir arg, ledsen och besviken.eftersom du är hennes dotter/son. hon vill inte att någonting illa händer dig osv. så jag hyllar min mamma som alltid finns där för mig!

Gummistövlar - jag bokstavligen älskar gummistövlar just nu. man slipper bli blöt om fötterna när man är ute. idag är första gången på lääänge som jag använder gummistövlar ch jag säger bara att det kommer hända mer ofta nu. jag till och med "småhoppade" i vattenpölar. haha!




Hasslare - jag hatar hasslare, så sent som idag blev jag hasslad, och det är bara andra gången. vem är respektlös att den "tar" pengar från en annan? snacka om desperat efter pengar, dom har inga egna så dom tjänar pengar på att hassla. oj vilket framtids jobb! jag kan säga såhär, ni anar inte hur sur jag blev. jävla tjocka äckel - du vet vem du är!

Finnar - var kommer finnen ifrån + seriöst, ingen vill ha finnar, det borde inte existera! onödigt. dom är fula, röda kan vara i alla storlekar och sitta nästan var som helst på kroppen. vissa gör ont bara man råkar komma åt de. jag står inte ut! någon som håller med mig?


Kommentarer
Anonym

jag älskar inte min mamma. jag hatar henne.



2010-11-13 @ 12:38:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback