Frågestund avslutad!



erik om FRÅGESTUND!:
vilken är din favorit ställning?
är din fitta rakad eller inte?
älskar din blogg :)

svar:
1. olika, beroende på vilket humör jag är på.
2. jadu. ingen buske!
tack!

Jesper om FRÅGESTUND!:
Hur många har du haft sex med? Svara ärligt och inte (mellan de och de) du har väl inget att skämmas över.

svar:
ett antal, varför skulle jag vilja säga öppet exakt hur många?

Alex
om FRÅGESTUND!:
Vilken storlek har du på trosorna??

svar:
 haha storlek s (38 enligt tex hm storleka)

de vet vem;) om FRÅGESTUND!:
vrf ställer alla sex fråger hahhaha

svar:
 aurora hur ska jag veta det? det är väl det ända dom kan tänka på? haha

Anonym om FRÅGESTUND!:
varför låtsas du vara väääärsta storbloggaren? endaa annledningen till att någon läser är för du länkar på fb.

svar:
 jag låtsas inte vara någon storbloggare, vill btw inte vara någon storbloggare. jag bloggar för att jag tycker det är roligt, och jag kan säga såhär, detblir ännu roligare om man har besökare. så man får väl vara smart? fb länkande = fler bloggläsare.

Anonym om FRÅGESTUND!:
Vilka är dina närmsta vänner? :)

svar:
 mina närmaste vänner är: nicole och aurora. det är dom jag pratar om allt med!

Anonym om FRÅGESTUND!:
När lägger du upp en bild på dig i profil? Det vill säga så man ser ansiktet från sidan. Och inget photoshoppande nu.

svar:
 när jag känner för det? och nej jag photoshoppar inte mina bilder.

 emma om FRÅGESTUND!:
vem är den där alex ?

svar:
alex är en kille jag chattar lite md, han är jätte snäll. men han är inte singel så vi är bara vänner!

sorry om FRÅGESTUND!:
måste bara säga HAHAHAHAH!

svar:
 okej, du får säga precis vad du vill, du är bara patetisk! f.u

Sanna om FRÅGESTUND!:
Ska du ha fjällräven (tjocka) eller Canada goose i vinter? eller någon annan vinterjacka?
Kram

svar:
 jag vet inte vilken jacka jag ska ha i vinter. jag kommer förmodligen använda den som värmer bäst!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback