pictures

nu har jag gjort klart min svenska uppsats sak. har ätit lunchoch fixat mig, ska strax dra in mot gullmars ska möta evelina, hon ska resa bort i 1 vecka imorgon eller lördag och hon ville träfa mig, och så klart at jag ställer upp ;) vill ju träffa min gummsi ja också, jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. kanske kan fråga någon efter 10 kr så att jag kan käka en cheerburgare eller något till middag. eller så tar jag med en banan ;) ?? nyttigt vs onyttigt!


aja jag har lite brottom eller nja, hon slutar ju ändå vid 4 menmen!! jag vet inte om jag kommer blogga mer ikväll. om inte så lägger jag in bilder och sånt imorgon, hittade en gammal bild på mig och belinda, kommer ihåg att vi bloggade hela tiden förut, snacka om inget liv! puss på er! ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback