Snabb update

skönt att vara hemma igen! just nu ligger jag bara och chillar i sängen. funderar på att sätta på en film. finns inte mycket annat att göra, och dessutom så är jag skit trött. som ni vet så sov jag hos ariz igår så det är därför jag inte bloggat. men nu kommer en update.

igår:

först mötte jag ariz i stan, vi drog till kultan (kulturhuset) där mötte vi alex, jonnah, sofie, och tvår till brudar, haha jonnah råka hoppa så att en vattenbasäng gick sönder, så kul. så vi stack för det kom en skit förbannad mamma dit och sa: nu går ni och säger till vakterna och massa. så vi drog. sen drog jag och ariz till niklas. vi satt där och chillade med han och abbe. sen så drog vi till stan och så träffa vi en massa folk. sen kom ariz mormor och hämtade oss. vi somnade vid 12.

idag:

imorse vaknade vi vid 8. åt frukost vid halv 9 och va redan i stan till 11. vi mötte cattis som skulle köpa converse. (ignorera stavningen) sen kom sofia, nora, och johanna, vi träfade även dale. och sen skulle vi dra till husby där ariz kusin bor, för hon fyllde år, så ariz skulle dit. vi åt mat och snackade. lärde känna massa trevliga personer idag. och vi tog massvis med bilder. kommer lägga upp dom på bloggen imorgon kanske.

jag känner att detta blev en lite för lång update. men så blir det när man inte kunnat updatera på 2 dagar,


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback