Lördag kväll




Lyckad kväll igår, först så var meningen att jag egentligen skulle vara med chama, valli och några till. men sen ringde ak och så mötte jag ock camila henne och cattis i stan. sen smsade ariz mig att det var fest i jakan. oh då drog jag, cattis och ak dit. först fick vi typ inte komma in, matarr var helt borta, men till slut så kom vi in. de fanns inte mycket dricka. de bvlev typ 3 glas V. vi trodde tt refki och dom skulle ha med sig mera dricka men nä...

 sen så skulle ariz snacka med sin mormor om att få sova hos mig, så vi sprang ut barfota, smart ! på väg tillbaka så börja vi snacka med en kille och fick komma in hos han ist, han hde fan dubbelt med sprit. sen kom hans 2 polare dig så jag sprang och hämtade ak och cattis,

sen när jag och ariz skulle hem så träffa vi refki, matarr och dom vid bussen, alla frågade vart vi var och lalal. fan va kul de var när vi sa att vi vr hos grannen niklas, hahah. iaf, sen åkte jag och ariz hem, vi träffa micke i t-centralen. kul! det var så jävla länge sedan.

vi kom hem typ 11. tidigt men aja.. ariz somnade nstan direkt. heeh kan förstå det! tyvärr så har jag inga bilder från igår. men har för mig att abbe tog några, måste få tag på han. kisses!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback