frågestund avklarad!



Esset om Fråga på, svarar på söndag (a):
hur känns det att vara en stor flicka?:D

svar:
hur menar du? alltså om du menar att jag är 15 och att de innebär att jag är byxmyndig, så nej det känns ingenting speciellt måste jag erkänna, mitt svar blir väl. det känns inge annorlunda men de käns bra, för då vet man att man är på väg att bli vuxen, och de innebär att jag snart flyttar hem ifrån och att jag får ta hand om mig själv! yeey.


Anonym om Fråga på, svarar på söndag (a):
är du oskuld?

svar:
nej, det är jag faktiskt inte.

 Anonym om Fråga på, svarar på söndag (a):
vem är din bästa vän?
vem litar du på till 1000000 %?
tränar du någonting? :)

svar:
jag vet inte.
ehm mig själv (a)
nej, tränade cheer men inte längre

Ralle om Fråga på, svarar på söndag (a):
Har du stor kuk? :-)

svar:
hahah, vad är det för fråga?

Anonym om Fråga på, svarar på söndag (a):
hur många har du legat med?

svar:
personligt!

Anonym om Fråga på, svarar på söndag (a):
hur gammal var du när du blev av med oskulden?
och vart är den konstigaste platsen du haft sex på?
tycker du inte att du är för ung för att ha sex o sådär

svar:
jag var 13, det var 2008, sommaren mellan 6an och 7an.
hm, konstigste sället... det vet jag faktiskt inte!
jag är 15 nu, men innan jag fyllde "byxmyndig" tyckte jag väl att jag var lite ung, om man tänker efeter så ångrar jag faktiskt att jag förlorade oskulden  när jg var så ung, fattade inte riktigt vad jag gick med på men nu går det ju inte att ångre. man vill ju förlora oskulden emd den man älskar, man vill att det ska bli något speciellt. menmen, på den tiden var det cool att bli av med den tidigt, man ansågs vara cool om man inte var oskuld. till alla mindre läsare som inte förlorat sin oskuld ännu: spara den till den du verkligen älskar. och helst ska det vara i ett seriöst förhållande.

 emelie om Fråga på, svarar på söndag (a):
Jag har hört att du har fyllt år :)
Kan du inte säga vad du fick och lägga ut bilder på de ? :D

svar:
ja jag fylldem byxmyndig i torsdags.
visst kan jag det. men de får bli när jag fått allt, hehe

 alex om Fråga på, svarar på söndag (a):
är din näsa du ska fixa? :)

svar:
nej, ska inte fixa min näsa, det jag skulle göra var bara en "driv grej" hehe.

Anonym om Fråga på, svarar på söndag (a):
varför bråkar du och belinda hela tiden?

svar:
vibråkar inte hela tiden, men det hnder att vi bråkar. orsakerna är olika varje gång, de kan vara allt från att den ena vill göra en annan grej och den andra en annan, elelr att vi bråkar om killar, fast de har bara hänt kanske 1 gång. bråken kan vara i allt från någon timme till någon vecka, vi blir alltid sams, så det är ju bra, visst?


Kommentarer
Anonym

"mindre lästare" WTF man kan väl vara lika gammal som dig och vara oskuld, bara för att man är oskuld är man inte liten. Finns säkert flera som är mognare än dig och är oskuld, dom kanske inte särar på benen för vem som helst............



2010-03-16 @ 17:17:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback