ARG BLOGGAR!




lilla lisa
om gissa vad som händer snart ...:

OJ! Akrylnaglar! Tandblekning!! OMG haha. seriöst, har du funderat på det i två år? ingen här bryr sig IGENTLIGEN i think. ps orka kopiera dessie paow och kissie

svar:

HAHA, lilla du lisa fisa, för de första, det var exempel... för de andra. det finns folk som bryr sig, dom kallas vänner. du kanske inte visste det eftersom du inte har några egna.. ? har du problem så läs inte min blogg, det är min blogg, där skriver jag om exakt vad jag vill och hur jag vill. är du inte intresserad stick för de tredje, jag vill inte vara som pissiekissie, dessiepessie, och pussypaow. fattar inte ens varför du besöker min blogg om du ändå bara ska kommentera skit.. patetiskt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback