respons tack!!!!!!!

förlåt, jag år dålig, ja vet, jag har verkligen inte haft någon lust att blogga, jag funderar på att lägga ner bloggandet helt! de är ingte rolligt att blogga när man ser att resultatet på statestiken inte ändrar sig, de ligger fortfarande på omkring 30 - 50 besökare om dagen och så har det varit i mer än 3 månader.

 jag måste få mer respons från er för att kunna förbättra min blogg. så skulle verkligen uppskatta om ni kunde skriva någonting som jag skulle kuna förendar för att förhoppningsvis få mer besökare? tex; skriva mer om smink, kläder, sport? byta design? ha fler kategorier? blogga mer? ect you name it! ;)


Kommentarer
lisa

Skriv gärna vad du gör på dagarna, och lägg upp mycket bilder från dagarna på vilka du är med och så :D



2010-06-21 @ 18:15:33
Jessica

Jättefin blogg :)!



Blogg: http://yessicaas.blogg.se/
2010-06-22 @ 17:57:01
jag

typ dagen outfit och sånt, typ hur du sminkar dig och så. Och många bilder de är roligt. Och uppdatera ofta vad du gör och har gjort. Och typ lägga upp bilder på saker du köpt. Och typ ge tips till andra typ om smink och käder. Ja du förstår:) Hoppas de hjälpte lite:)



2010-06-22 @ 19:34:25
Anonym

Bra blogg (:

/ Melina



Blogg: http://meelajna.blogg.se/
2010-06-22 @ 22:22:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback