He doesn't look a thing like Jesus

Vad heter du? - Rebecca Sonja Maria Tingvall
Vad kallas du? - Becca, Beccis
Vad vill du bli kallad? - Det spelar ingen roll. 
Födelsedatum? - 11 Mars 1995
Stjärntecken? - Fisk

favorit musik? - blandat, beror på hur jag känner mig och vad jag är sugen att lyssna på för något.
Msn? - ?
troende? - nej,
Vart bor du? - Stockholm,
Vad har du för mobil? - samsung touch.
Har du en egen dator? - ofc, men den är trasigjust nu!
Vilka är dina bästavänner? Aurora och Nicole tror jag.
Har du något husdjur? - japp 2 hos pappa, en hamster och en hund. men bor inte där så vet ej om man kan räkna det som mina husdjur lngre.
Sommarens planer? - sola, bada, sova, chilla med vänner? fan vet jag!
Intressen? - vänner.
Namnsdag? - HAHA Håller inte kolla på sånt.
Vad skulle du vilja heta? - Rebecca?
Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - det får jag se när jag väl träffar honom :)
Var skulle du bo om du fick välja? - göteborg tror jag, verkar vara så sköna människor där, ta det inte fel!
Vilken är din favoritdryck? - coola!

Hatar du någon just nu? - yes, många!
Saknar du någon just nu? - nja, det skulle jag inte vilja påstå att jag gör.

Vad gjorde du igår kväll? - var inne på facebook sen gick jag och la mig!
Vad är du bra på? - dont know, mycket? :)
Något du tycker är kul? - umgås med underbara männiksor.
Har du varit ute idag? - nope,vaknade nyss
Vem ringde du senast? - mamma
Vem ringde dig senast? - aurora.
Hur många hus har du bott i? - 1 lägenhet men pappa och mamam, 2 lägenheter med pappa, 1 radhus med pappa och 4 lägenheter med mamma.
Bäddar du sängen? - ibland!
vem sov du senast hos? - Fiddeli
Vad lyssnar du på just nu? -  when you were young - the killers
Vill du tatuera dig? - ja, såklart jag ska!
Vad stör du dig på?- mycket
Är du död? - kanske? haha?
Älskar du din dator? - varför inte?
Bada eller sola? - sola
Åska eller sol? - Sol
Röker du? - kind of
Äter du? - ja?!
Snusar du? - usch nej!
Vad tänker du när du ser din spegelbild? - olika
Vågar du rapa högt inför andra? -  ja?
Vad skall du göra sen? - äta frukost, kolla film och knarka halstabletter.
Vad ska du göra imorgon? - skola om jag orkar.
Öl eller vin? - öl och vin!
Vad klarar du dig inte utan? - musik, vänner och mat?
Vill du ha barn någon gång? - klart jag vill!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback