Örnsberg

igår var var jag först med gabriella, vi åkte in till stan för att hon skulle köpa kläder, och snäll som jag är så är det klart jag följde med ;) runt 4 kom carolina dit också men då drog gabriella hem. så jag och carolina väntade på amar för vi skulle fixa *hemlig* och då träffade vi nora, som hängde med.

sen träffade vi eden och någon till, jag och carolina drog till örnsberg och mötte jonnah och sofie, påvägen mötte vi alex:) det var ca 30-50 pers på berget, folk grillade och så. sen så hälsade jag på amir, gaybloggaren ;) han var faktiskt jättesnäll. sen drog jag och carolina och mötte ariz, amar, cattis, ak, eden och den där tjejen, hehe

sen runt halv 10 åkte jag med dom andra till tc för carolina visste inte vägen. jag och alex snackade med någon tjej som sjöng jättefint. hon sjöng en godnatt sång för oss, och sen åkte jag hem. kom hem lite över 11 för att tunnelbanan var hur seg som helst! suck... 

hoppas ni hade en bra kväll igår? för min var super! haha ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback