träning...

hej alla becca lovers!

nu sitter jag här hos min kära belinda, har nyss käkat pizza. muums super gott. orkade tyvärr inte helaäven om det var en barn pizza. vi ska strax dra till träningen. tror att den är i runstensskolan ifall ni vill komma och titta,nä skojade bara. hehe men i vilket fall som helst så ska vi på träning vilket kommer bli roligt. måste träna mer på dansen och ramsan. hehe våran hemlighet!

belinda sitter coh skrattar åt allt möjligt vilket får mig att garva.. båda har as ont i magen. vet inte om det är pizzan. eh... ?


 

kommer inte blogga något mer idag pga träningen. börjar 20.00- 22.00 och då är jag inte hemma förrens 23. och då ska jag duscha sen sova, för att orka upp till skolan imorgon. shit panik! orkar inte. kommer sova bort helamorgonen imorgon... har lust att skippa skolan men måste gåändå, har lovat både mamma och pappa att inte skolka.för om jag gör det får jag inte ÅKA TILL STÖTEN!!


Kommentarer
DESIGN BY SHORTY

Sugen på ny bloggdesign? Tävla om en snygg enkel lila design hos mig =)



http://pey.blogg.se/bloggdesign/2009/september/tavla-om-en-bloggdesign.html



Ha en fin dag! Kramar Shorty



Blogg: http://pey.blogg.se/bloggdesign
2009-09-18 @ 12:48:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback