Skolan i lågor

idag hände värsta grejen! vi var i skolan, skulle precis ha matte och då började brand larmet tjuta, drikan fick värsta paniken och skrek till oss att vi skulle springa ner till fotbolls planen? där var alla klasserna samlade, efter en stund kunde man se hela skolan stå i lågor, allt jag tänkte på var att jag lämnat min väska med allt mitt smink, och mitt busskort, baknkort samt leg därinne i skåpet.. fuckno! brandkåren kom och vi fick gå hem.

jadu, om det ändå var så det var... skolan brann inte ner, vilket jag vissa gånger önskar att den gjorde. brandlarmet gick. och brandkåren kom faktiskt, det rök någonstans i skolan, troligen uppe vid hemkunskapen.. så nej. skolan brann inte ner. men allt jag tänkte på var faktiskt min väska. tänk om skolan verkligen brunnit ner. vilken panik jag hade fått angående mina saker då.




nästa gång det är brand övning eller faktiskt brinner ska jag komme ihåg att ta med mig väskan ut. och det är f*n ett MÅSTE!

 

 

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback