LoVe tO yOu


i love you
, min blogg har börjat komma igång på riktigt igen! inget mer slarv, inget mer strunt i bloggen. från och med nu är det allvar! mina besökare börjar gå upp igen, från att inte ha några alls till att ah 9 stycken om dagen på bara 2 dagar, är det inte bra? jag försöker verkligen. jag vill verkligen att ni ska gilla min blogg och tipsa kompisar enbart för att ni tycker den är bra. inget annat!

var med och påvärka min blogg, skriv vad du tycker/känner/ tänker om den, skriv på vilket/vilka sätt den skulle kunna bli bättre på. skriv även om du tycker jag skriver för mycker/förlite om något. har du även ideer på vad jag skulle kunna skriva om för att locka till mig fler läsare så... SKRIV. SKRIV ALLA FÖRSLAGEN TILL MIG!

Kommentarer
mall

Du borde skaffa en lite proffsigare design på bloggen :) Den är fin nu med men om mna ser att du har anstängt dej på headern fortsätter man läsa om du fattar... Sminktips! Och hårtips :D Det är kul att läsa



2009-09-13 @ 17:37:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback