HISS/DISS



folk som glor.
fyfan folk som stirrar på en gör mig irreterad. riktigt irreterad. dom får mig på dåligt humör och jag har lust att slå ner dom, eller a inte alltid. ibland undrar man om dom käkat bängsylta som min mamma brukar säga hehe. men i vilket fall som helst, folk som glor är ett stort minus!

 

droger.

 

jag har sagt det förut och jag säger det igen. drogor är bara för idioter! fok som inte vet bättre. folk som hatar sitt liv och vill förstöra det ännu mer. hur kan dom? ´tänk innan du gör något! droger, ett dubbel stort minus!



träning. om man tränar och äter rätt, håller man sin kropp i form. att ha en snygg kropp är något jag strävar efeter. därför började jag träna igen. äter inte alls lita mycket som förut. och ist för att sitta och samla fett så rör jag på mig coh blir därför inte "fet". träning får ett pluss!

skolan. även om jag tjatar att ajg är skoltrött. att skolan suger och allt vad det rä så är den ändå bra, man lär sig, man får kunskaper, coh en bra utbildning som leder till ett bra jobb så att man kan försörja sig när man blir stor, tänk alla barn som inte får gå i skolan, hur ser deras framtid ut.. ? DET KAN MAN UNDRA SIG!

Kommentarer
Karin

Håller fullständigt med dig !!!

Kul att höra att du uppskattar skolan, fast du är mitt inne i plugget...

Visst har vi det bra i Sverige !

Till och med mat bjuds det på i skolan, även om den tyvärr ofta är dålig. - Men ändå, hur många barn i världen får ens en skål ris i skolan ?



Blogg: http://karin.hermansro.se
2009-09-14 @ 12:17:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback