blogg förbättring på G

hejhopp, inge uppdatering på 2 dagar! ska bli ändring på det, i promise you that. min blogg måste bli bättre! och det vet jag själv, har förlorat många besökar! antagligen föa att min blogg inte uttdateras så ofta som de stora bloggarnas, men nu ska jag ta skiten på allvar och verkligen kämpa, kämpa och ytteligare kämpa. detta måste jag göra för att bloggen ska bli bättre:

X. uppdatera ofta och mycket, minst 8 inlägg om dagen!
X. skriva om intressanta saker, saker som både berör er och mig!
X. lägga in mer och finare bilder. minst 1 bild i varje inägg, (om jag inte har brottom)
X. skaffa fler läsare,

thats it, eller ah det är de jag ska sträva efter, allt ska komma med i bloggen varje dag, hela tiden. för att jag inte ska förlora läsare. istället få mer underbara söta läsare! jag slänger in en låt i detta inlägg också. njut!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback