Sagan om de bannlysta...

hahahahhaha, sjukaste fan roliga video någonsin. sagan om de bannlysta. jag lovar att ni kommer tycka den är rolig. om ni har samma humor som mig så kommer ni asgarva så ni får ont i magen hahah. skönaste replikerna i hela videon är först när dem går på ett isberg:

Legolas: det snöar ju som fan här
Gandalf:Skrik inte!
Gandalf:Oj då
Frodo:Men för fan Gandalf
sen blir det lavin. hahahah

och sen finns det en skön grej till. lite halft kul sådär. det är när gandalf ska öppna "morias dörr".

gandalf: titta här är det ju, här är dörren.
gandalf: morias dörr.
gandalf: den är ju av sten ju. vafan.
gandalf: jag trode den skulle vara utav plast..
frodo: gandalf, titta.
frodo: den lyser
gandalf: nämen titta..
gandalf: nu ska vi se vad det står..
gandalf: du måste vara helt jävla dum i huvudet om du tror att du kan ta dig in här..
merry: låter som en gåta
gandalf:jamen sånt här har jag sett på tv vet du. det är bara att trycka här vet du ...
gandalf: och sjunga en sång..
gandalf: bäbä vita lamm har du någon ull ... jaja
gandalf: hepp.., kanske något mordernare?
gandalf: vill ha dig i mörkret oss mig, tiden den stannar när vi rör vid varandra..
gandalf: men för helvete nu jävlar!


sen får ni kolla resten själva. jag lovar att ni kommer tycka den är rolig, speciellt om ni lyssnar på cp rösterna också! hahahahahahahahhaha. här kommer filmen.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback