no picture

Idag var jag med carro, eller ja nästan hela dagen isf. om man nu inte ska räkna med morgonen. för då låg jag och sov hos bella. hahhaah snacka om att jag är trött. jag sover iaf ut på helgerna vilket jag inte kan göra i vanliga fall, eftersom jag börjar skolan tidigt.

jag och carro var lite i stan där träffade vi daniella, oscar, johanna, nora, och cesar, jag skulle in coh hälsa på daniella på donken och sen så ska vi gå och då säger jag bara hejdå till henne. oscar blir så sur att han kastar en pommesfritt i mitt huvud. ahhaha sköööning! men äckligt för mig. sen när jag och carro såg honom med en annan brud gav ahn mig "hatblicken" vilket jag gav tillbaka, hehe. hämden är ljuv. ska nog ta och kasta mat i hans huvud någon gång... senare i livet!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback