Problem - ny mobil?

äntligen är min mobil klar på lagningen, vet bara inte om jag ska hämta den idag eller imorgon. den har varit inne 4 gånger på lagning och det är jävligt många gånger om man tänker på att den nästan är ny. eller aa, den är köpt i februari och gör den till 8 månader gammal, räkna då med att den varit inne på lagning 4 gånger och varje gång har den varit inne minst 3 veckor. så om man tänker efeter är den ganska ny.

pappa vägrar ta emot den haha, han vill at jag får en helt ny av samma modell eller att jag får välja en helt ny mobil av en annan modell. så nu siter jag coh kollar lite andra mobiler. har lust at skaffa en rosa den här gågen. så sött. men först behöver jag eran hjälp! vilken av dessa 3 mobiler ska jag välja? om du förklarar varför du tycker så, om du är den bästa får du en länkning! puss

 




Kommentarer
Anonym

Jag tycker du borde välja den i mitten, nummer 1 är väldigt svår att messa på, (Du verkar vara en sån som brukar messa) så den mobilen är lite kombliserad, det tar väldigt långttid att messa med den, eftersom den är totch plus att den inte har så väldigt mycket roligt på mobilen, det bästa är väl kameran och designen.



Nummer två. Tycker jag är väldigt bra, fin färg och väldigt lätt att messa på, tar dessutom väldigt bra bilder i dagljus. Den har rolig funktioner ochså. Men den blir väldigt snabbt rebig och du har den i väskan med nyklar och sånt. Men den är väldigt smidig och lätt och jättebra faktist.



Nummertre är den jag har just nu, den är faktist väldigt bra, men den går bara i tre tror jag. Den är lite svår att messa med. Men den har de flesta funkonerna ingen bra kamera det blir inget i mörkret och i ljuset blir det ganska suddigt och absolut INGA bra bilder när man vill ta bild på något nära. Men på självutlösaren blir det fakstist bra bilder!



Så jag tycker nummer två helt enkelt. <3



2009-10-06 @ 20:12:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback