Vårmode 2009

Lite av vårens mode 2009:



Pastellfärger & 80-tals kulörer
har blivit poppis igen, vilket tycker jag är sjukt kul. eftersom svart, vitt och grått är svenskarnas orginella färgval. ni som är mode intresserade och gillar att sticka ut, gillar att folk kollar på er, alla ni som trivs med er själva våga pröva något nytt och häftigt. prova med paställfärger som tex: rosa, lila och mintgrön.

 

Även om vitt är en en "tråkig" färg enligt mig så passar den till de mesta faktiskt. så pass på att köpa byxor, kavajer och toppar i vitt, de kommer vara heltklart rätt nu på våren 2009.



Det kommer vara en hel del toppar och klänningar med utsmyckning i form av  paljetter, stenar och pärldekorationer. Ett hett tips till dig som vill synas, glänsa, blänka, whatever att skaffa en fin topp eller klänning med ordentlig utsmyckning.


Stora armband, halsband och örhängen till våren får dig att komma in i modet. När jag skriver stora så menar jag storastora, nästan löjligt stora är det som är inne just nu.

/ puss


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback