våga va dig själv

hejhå!
skolan slutade tidigt och va faktiskt inte så dumm som ja trodde. de va riktigt roligt faktiskt. vi gjorde inte så mycket och de va bra. nu är de helg och det är skönt som fan. hahah. jga belinda och sebbe e hemma hos mig nu, belinda och jag ska åka till haninge centrum och fixa lite saker, och dessutom hämta kådisar, vill ni veta en hemlis ? *vi samlar på dom*. men en sak är säker man behöver inte bli med barn. hihih sebbe e tråkig! bara så alla vet. här e lite fula/flumm bilder på mig och belinda, puss

vi vågar och kommer alltid vara oss själva. och inte ändra på oss för någon eller något!


Jag och Belinda                Jag

  Jag                                                                           Belinda

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback