Blogga - för pengar

hej älsklingar! gud va trött jag är, någon mer som känner på en lördag att man bara vill sova ? vila ut.
har kollat lite bloggar, undra hur tex; dessi, paow och kenza tjänar pengar på bloggen ? de skulle va asnice att börja tjäna lite pengar. och undra hur mycket dom tjänar. men skitsaksamma jag har en blogg för att ja tycker det är kul och inte för att tjäna pengar. jag vet att jag inte har så många besökare, coh att jag inte skriver så ofta. om man skulle få en slant för att skriva coh så skulle jag ju ta de mer seriöst. eller? då känns det säkert mer ansvarsfullt. för man vet att om man inte skriver och uppdaterar istortsätt varje dag så tjänar man inte pengar, och det är klart att man vill tjäna pengar. tänkte iaf försöka få min blogg större än va den är nu iaf. nu känner jag att jag måste fixa till den super mycket och fixa läsare. puss

gammal bild - sommaren 2008


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback