boom boom pow

Knas med mobilen

Gosh en vecka sen jag senast skrev. har haft de lite upp och ner sista tiden så har inte haft någon som helst lust att skriva, förlåt för de. som alla mina kompisar redan vet så har min mobil blivit tagen, av min egen pappa, han dampade loss pga min telefon räkning den här månaden, och de kan jag förstå, så mycket som jag smsar och snackar i tele, mend e sjukaste var att de va inte de som hade kostat utan de va wap, alltså internetet. jag hatar verkligen sony ericssons gamla mobiler som har genvägs knapp till internet. för de va under den period min mobil va på lagning som ja hade pappas ga,la skit mobil. de var säkert den som drog 700kr.. allt som allt blev min räkning den här månaden inget mindre än 1379kr, fast i för sig då betalar man ju 200 för telefonen och 69 för själva sms grejen. älskar min pappa oerhört mycket även om han kan vara riktigt jobbig och skrikig, de är bra att de ofta går över senare eller någon dag efter. glömde säga att min sony ericsson w902 är inne på lagning igen för att volym knapparna cepar sig hela tiden. så imorgon innan skolan ska jag hämta pappas gamla mobil som ja hade tidigare, så imorgon kommer jag förmodligen svara på atta sjuttioelva meddelanden ni skickat.


Dålig uppdatering

Vi kan säga att jag inte ahde tid att skriva förra veckan men sanningen är den att jag har inte haft någon lust, de har varit en hel del bråk omkring mig, snorungar som busringt och en massa läxor. man börjar bli lite skol trött alltså. finns faktiskt inte så mycket mer att skriva än att: jag lovar att uppdatera oftare och skriva om intresanta grejer och inte bara mitt privat liv hela tiden. haha men ibland är de ju lite kul att se hur andras liv är, inte sant ?


lång helgen

Lång helg va grymt skönt att ha. kanske inte så bra eftersom jag själv va uppe nästan hela nätterna, och sedan sov bort halva dagarna. men lite stuffs gjorde jag iaf. jag var nämligen på grönan med bella i lördags. grymt kul och förförsta gången i år va jag där med en tjej, härligt! vi åkte nästan allt utom frittfall och kanonen. (jag bangade) men insane fick hon med mig på. gud så kul den va men andå sjukt läskig. 2 gånger åkte ja. otroligt! träffade även vka@ och stupid@ tjejerna från tyresö centrum. pop expressen är min bästaste, är stolt över att de va jag och bella som bestämde låt, de fick bli:

the black eyed peas - boom boom pow.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback