Tyresö Centrum

Heejsan älsklos,
oouff va de kryllar om heta pöjks i tyresö. jag och johanna va där idag för hennes mamma jobbade där och hon skulle få pengar till nytt smink. så vi skippa skolan, orkar seriöst inte med skiten längre, tyvärr alltså men så är det. kommer förmodligen ändra mig men de blir nog om 1 år eller nått. men anyway jag och johanna va i tyresö centrum. vi såg minst ett tiotal snygga killar. jag säger bara shit johanna du hade rätt. sen va det några tjejer som trode vi hade idomin på läpparna inne på h&m. alltså fan va skämmigt. ungefär en halv timme senare har johannas mamma dragit hem och vi sitter där i en trappa, herregud därkommer dom hör jag mig själv säga, jag hinner inte reagera innan johanna typ halv sprungit därifån mot kicks. jag sätter fart och springer efter, man hör hur tjejerna roppar, "hallå" och känner att man bara vill därifrån. fanfanfan , väl inne på kicks skiljs jag och johanna åt 2 håll jag kollar på hårfärg och hon på smink, jag hör en röst brevid mig. "ska du färga håret blont?" jag vänder mig om och därstår 4 tjejer.. pinsamt pinsamt. jga säger näääja jag har precis haft blont. sen börjar dom fråga om mitt hår, haha gud kunde de bli värre, jag kollade runt och såg inte johanna, jag frågade tjejerna fall dom såg henne? haha sen började dom rpoa efeter henne med mig, herre jävlar. vi gick iaf och pratade, dom frågade vilken skola vi gick i och sånt, sen skulle vi adda dom på pea - ska seriöst sluta med det. sååå himla ute. men jaha sen när vi skulle dra frågade johanna fall jag kände dom, och nä de gjorde ja verkligen inte, snacka om pinsamt men modigt av dom att bara börja snacka med några. här e lite bilder från resan dit på bussen.
  


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback