tråkmånsar

hej älsklingar!
idag va jag & sebbe på grönan, lite halft tråkigt om ni förstår. men så iaf träffade vi victor och calle, klart stämmningen blev roligare men kännde fortfarande att jag lite utanför efetersom ja va ensam tjej. alla vägrade att ens åka extreme med mig, de gjorde mig en gnutta besviken. trodde inte att 3 killar kunde vara mer tråkiga än såhär. insane hann ja inte ens åka, vet inte ens om ja ville de menmen, frittfall och tilt kommer ja aldrig utsätta mig för, i stort sätt så åkte vi allt annat. funderar på att dra dit i helgen igen fast då inte med 3 halv tråkiga killar utan med mickan, de lär ju bli så jävla mycke roligare, tror ja iaf, eler alltså jag hoppas verkligen det. hade ingen kamera med mig så det blir tyvärr inga bilderr från grönan och så men aja, no big deal right?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback