RIX FM

HEJ!
igår kväll var jag med regina på rix fm festivalen. de va lite boring efetersom de inte va så bra atrister. och därför att det stod några tjejersom gjorde oss döva. efter typ halva gick dom, sköönt tyckte jag och alla omkring oss tyckte säkert också det. när allt va slut såg ja isse, vi hälsade och gick vidare mot tuben. vi hann med tåget som va så jävla segt på att komma iväg... jag stod och kolla på en söt kille som blinka åt mig, ooouff sen när dörrarna stängdes slickade jag mig runt munnen och han kollade, vet ni vad han gör ? han går fram till tåget och sätter sin mobil mot rutan, där står det: jag sen ett nr, ja fick panik för hittade inte min tele. fuckfuck, och sen åkte tåget iväg, neeej tänkte jag, och vi åkte tillbaka, då va han inte kvar. ja ringde isse och vi träffade han där uppe, haha satt på varsin sida av rulltrappan och sen när vi sitter där så kommer den söta killen, guuuuud. regina ba frågade kan min kompis få ditt nr, och han kollar på mig sen frågar vill du ha mitt nr ? asso omg jag dör så opinsamt men ända så jävla kul. han gav sin mobil så ja kunde kolla hans nr själv super snällt. sen åkte vi hem och säkert han med. hih ja smsade med honom hela kvällen. så lycklig tills idag då han e skit sur på mig för aytt ja inte orkade åka till han. aja hoppas han åter hämtar sig till gulliga ****. massor av pussar becca  


Kommentarer
Anna

Haha, cutie :)



Blogg: http://hejannw.blogg.se/
2009-06-03 @ 19:20:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback