Rädd

tjotjo,
dagen var bra, helt okej faktisk tills vi kom till gullmars, våra liv förvandlades till ett helvette rent ut sagt, jag mår skit och tänker på äcklet fortfarde. ni kanske undrar vad som hänt, när, var, och hur? här kommer storyn.

allt började med att jag och johanna skulle samla in pengar med en sån dära bössa. vi hade gått lite utanför skolan först och lyckades samla in lite pengar, men vi bestämde oss för att åka till gullmarsplan vilket vi inte skulle gjort.. men de är försent nu. vi åkte iaf dit och alla bara sket i oss tills en gubbe i 35 års ålderna tittat och kommer farm till oss. jag kände på mig att något inte va rätt. han kom fram frågade vart pengarna gick. som sagt ja och johanna berättade att pengarna gick till barn i andra länder. han frågade "hur mycket ska ni ha?" johanna sa att de spelade ingen roll, liksom allt hjälper, mannen fortsätter med att "a men 50öre kan ni ju inte dela på", både jag och johanna kollar på varandra och fattar inte vad han menar med dela på. vi frågar osäker vad han menar och han förtsätter "en krona kan ni dela på", jag och johanna försöker förklara att pengarna går till barn i andra länder och att det är inget vi ska dela på. han fortsätter med att säga "a men 20då?" johanna hörde inte va han sa så hon sa va? han sa "va ?" och sen sa han med ett obehagligt leende "vad sa du ?" och gav oss ett smile, han fortsatte med "500 kr kan ni ju dela på? ska ni åka hissen med mig?" johanna sa nej vi ska stanna här, mannen frågade ännu en gång," ska ni inte åka hiss? ni får 500 kr". jag kände mig hotat och ringde därför till simon, jag började gå ner mot pressbyrån i gullmars, när ja vände mig om stod johanna stilla där uppe, han frågade henne "kan inte du åka hiss emd mig?" HON BLEV RÄDD. det såg man på henne hon roppade becca och sprang efter mig. vi snackade om grejen och gick upp för att ta bussen hem då va mannen borta, helt lost. jag ringde pappa han blev orolig, de fattar väl jag med, och sen åkte vi till skolan och sen till polisstionen i handen. känns skönt att anmäla aset. och de obehagligaste var att ingen va där när han pratade med oss. han såg på verkad ut och kollade oss mellan benen och på johannas bröst, 

nu vet ni att de stryker omkring en skumm typ i gullmarsplan, och detta är de äckligaste jag varit med om, när jag blundar ser jag hans röda ögon och hans hotfulla leende framför mig, så jävla äckligt!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback