myspys

hej älsklingar!
idag har jag varit hemma pga avv jag va ledig, fuck imorgon är de skola igen. men jag var med anton sötnosen idag, han åkte hela vägen till mig från typ värmdö så jäklans söt. vi hade väll de trevlans, kollade film och myste och helt plötsligt kommer min +pappa hem fanfanfan va pinsamt, såg hur anton skämdes. hihih. vi gick in i mitt rum kollade klart på filmen, jag åkte med han till slussen och sen till eriksdalsskolan för att vänta på thea, 2 timmar va ja tnungen att vänta och 20 min utan varken musik eller att kunna snacka med simon, jag och thea åkte hem till mig och satte upp lappar. skit tråk menmen. sen åkte hon hem och jag gjorde sugiga läxor... men anyway nu e jag klar, jippi. en person man inte hört av på länge började snacka med mig på msn.


bilden e från min fest -09,  på mig och johanna.

Kommentarer
Anonym

jag saknar dig.



Blogg: http://gbriella.blogg.se/
2009-05-05 @ 18:18:50
gabriellaström

/mig (a)



Blogg: http://gbriella.blogg.se/
2009-05-05 @ 18:19:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback