söndagar kan också vara roliga

idag var jag med mikaela, micke och kim.
vi hängde typ bara i tc. jag ville köpa skor på hm men hittade inte i min storlek,
micke tiggde pengar och sen så skämde jag ut mig totalt,
jag typ jagade micke över hela gallerian och allt,
sen så sa han och kim att jag skickat en bild som jag inte mindes att jag skickat.
men sen så kom jag på det efeter många tveksamma beslut. men iaf så hade jag skickat den dära bilden...
men de var för 100 år sen typ. och micke hota att han skulle skicka den till alla,
för han hade typ kvar den på sin data eller nått, men ofta att han har kvar den ?!
jag vene vad jag ska göra... menmen, det var jätte trevligt att träffa er grabbar (A)
man drar ju till thailand på fredag så see u suckers / beccis

 den här bilden bjuder jag på <3
  

Kommentarer
johanna

du ser ut så nu med...



2009-04-07 @ 19:10:55
johanna

haha chok synd du ser likadan ut fortfarande



2009-04-07 @ 19:23:01
Anonym

haha det va inte så länge sen :P



2009-04-09 @ 00:08:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback