ont som faen

jag tog hål i naveln i förrgår, de gjorde skita ont, fast ändå inte, jag var nervös och typ gungade fram och tillbaka när hon bad mig stå still, händerna längst kroppen, benen isär och bara se glad ut med tröjan fast under bhn, de tog en stund innann hon hittat de rätta stället, ah och då blev ja ju så klart ännu räddare för att jag skullle skrika eller nått sånt, hon bad mig typ lägga mig på en stol asso de var typ som en tandläkar stol sen kände jag hur en typ grej knipsade tag i mitt skinn vid naveln och plötsligt kände jag nålen gå rakt genom, uschfy höll på att dö men döljde smärtan lite granna, de blev ju skit fiint när de va klart, fast de ömmar och måste tvättas morgon och kväll i 2 veckor, väääldigt viktigt att inte hålla på att pilla med smutsiga händer för då kan de bli infekterar. puss på er  / beccisen

kalla sverige, "/


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback