vecko planering

nästa vecka kommer jag vara hos pappa, har inte varit där på 2 veckor nu pga att vi bråkat en del, han läste min privata mess och uppförde sig inte så värst bar, inte jag heller för den delen men jag blev typ utslängd, ringde mamma och ja tog med mig exkt ala mina saker förutom lite kläder som ja lämnade där, men nu ska jag försöka igen, ännu en gång ska ja ge min pappa en andra chans att bevisa att han kan låt mi ha ett privt liv. det är fan inte rätt tt föräldrar rotar i ens privatliv! så imorgon, söndag den 14/6 packar jag min saker och drar till pappsen, har inget busskort och får därför skjuts av mammas kille eller av mamma. om jag får sommarbusskort till näst vecka så kan jag dra till grönn med daniella och sen med mikaela, och typ träffa peopel i stan, och sen shoppa lite grann.

såhär ser veckolaneringen ut hittills:
måndag - inget planerat
tisdag - inget planerat
onsdag - inget planert
torsdag - inget planerat
fredag - midsommarfton, troligen med komisar
lördag - inget planerat
söndag - slappa, städ rummet & kompis

 

glömm inte att fråga nåot i mitt inlägg frågestunden!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback