Detta händer bara inte..



jag blir på körd av en bil. jag är på väg hem från en kompis, jag lyssnar på musik och trallar lite, när jag kommer runt hörnet av gatan kommer en bil i full far och kör över mig. jag flyger och gör 5 volter i luften, en riktig gymnast.. eller inte. där ligger jag med brunta revben, hål i huvudet och helt medvetslös. plötsligt kommer världenssnyggaste kille och pussar mig på munnen, jag blir hel igen. ahha

jag slår ut framtänderna. jag går på stan, spanar in några superheta killar. dom vinkar och jag bilr alldeles till mig, jag kollar inte vart jag går, plötsligt har jag gått in i en lyktstolpe, känner hur mina framtänder ömmar. dom ramlar av? ohno. jag får en jätte stor glugg och blir kallad gluggbetta!?

jag blir transa. jag bestämmer mig för att operera en pillesnopp istället för de jag redan har, jag vill testa på och se hur det är att vara på "andra sidan". hur de skulle kännas att ha ett tredjeben och kolla om det verkligen är sanning att killar tänker med snoppen. ahha nej skulle aldrig hända!

jag piercar hela ansiktet. jag har fått ett psykbryt, ett utbrott, jag älskar min navel piercing och kankse ska göra tung. men nu har jag verkligen fasnat för att bierca mig. överallt, när jag fyller 18 har jag både stora och små hål i hela ansiktet, fresh va ?! nä men sannineg är jag har navel och vill ha tung piercing så det är de ända jag tänker göra, thats it om ni förtås.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback