Today heyhey

har varit vaken hela natten nu.. och är inte ens trött, inte ett jävla dugg faktiskt, vädret är skit, jag mår skit, allt är ¨bara skit just nu. skit skit skit juste! men jag måste fan rycka upp mig lite. hur kan man vara så besatt av sig själv? alltså så som dessie är, sjukt skumm brud alltså! visst man kan älska sig själv men inte på det sätt hon gör. usch nej känns som om hon skulle kunna leva själv på jorden med bara sig själv, vafan? hur tänker människan. nämen inge mer snack om blonda barbie dessie nu. vi skippar henne ovh tänker på någon annan.

hade tänkt att jag snart ska kolla igenom lite kläder så att jag hittar något till idag. mormor ville tydligen åka iväg med mig, fick 500kr av henne när ja fyllde år i mars, men tydligen räcker intr det för henne så hon skulle köpa något till mig, med mig imorgon. kommer säääkert få present av morfar senare också. fan va skönt! vad ska ni göra idag? något speciellt? något extremt roligt? berätta om hur din dag ser ut idag.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback