savadica

hejs alla söta bloggläsare,
i helgen har de varit grönan och typ chillat hemma. i fredags var det kabare i skolan, alltså 9orna skulle göra en typ "teater", jag fattar typ inte ens varför vi skulle kolla på den och varför dom ens anstränger sig? sen på fredagen drog jag med belinda hem och kolla filmer, tog bilder och hjälpte henne rensa garderoben, skulle egentligen haft filmkväll med sebbe, fredrik,belinda,johanna och en till kille, men de blev ingenting eftersom ja och mickan drog till grönan, var kallt och typ ingen kö alls så vi åkte allt flera gånger om. tröttsamt. men andå grymt kul, på lördagen fyllde efin år ( min syrra) efter att ha ätit en hel del kakor och bullar drog jag till grönan igen, med mickan, vi träffade johanna, towe, sophia, elina, vallie, shana, och sen en tjej ja inte riktigt minns namnet på, vi hade grymt kuligt! mickan och ja drog hem vid 10 tiden och träffade alex min sötn. mickan slaggade hos mig och vi typ va fett flumm påväg hem. man kan faktiskt ha roligt utan alkohol! klippen lägger jga in i ett senare inlägg. puss

 - gamal bild på mickan och mig.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback