mikael veitia

mikael veitia, min bästis, min bror, min soulmate, mitt allt, mitt everything! jag finns för dig och du för mig, vi är som målnen på himmelen, fiskarna i vattnet, du betyder så ortoligt mycket för mig, även om jag inte alla gånger är den snälla,söta, rara lilla rebecca, jag kan va dum, elak, uppkäftig och bete mig som en idiot så ska du veta att jag aldrig kommer släppa dig, för oss har jag kämpat, kämpat för att nå toppen och nu är jag här, på toppen av berget med dig. bara dig och ingen annan, vi har känt varandra i mer än 1 år, herregud va tiden går fort, och under den tiden har jag lärt känna dig bättre, nu vet jag hur du är, hur du kan bete dig. jag har en hel del minnen med dig under årets gång, underbara och saker jag bara vill glömma. jag tror du vet vad jag menar. men hur som helst så skrev jag detta för att visa att du faktisk betyder för mig! kanske inte är världens text , men det är iaf någonting. syster&bror, bästis&bästis, soulmate&soulmate, micke&becca! det är orden som aldrig kommer suddas ut. älskar dig //
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback