klädkopia av dig själv?




jag var ju med della idag, vi åkte till stan för att träffa isse och oskar, som sedan gavoss värsta dissen för några andra tjejer, typ någon 94a och en 91a.. typiskt killar, alltså. visst dom kan va snälla ibland och ibland kan dom vara riktiga skitar! men jag är inte sur på dom längre orkar inte bråka om en sån skit grej. kommer aldrig dissa mina bästa kill kompisar. om ni dissar mig är det erat problem, men jag tänker inte sjunka så lågt. aja anyway. della köpte ett fint linne på hm för 49.50 på rean. funderar på att köpa ett liknande fast i annan färg, det är så ute att gå med samma kläder.. det är iaf vad jag tycker, va tycker du ? om du tex har en bästis skulle du då uppskatta att hon gick i samma kläder som du samma dag du har dom på dig? skulle inte det kännas udda, som en levande kläd kopia av dig själv. sjukt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback