Hej, du, va lite social

äntligen hemma. nu har jag varit ute en stund med della, vi satt i en park i fruängen och chillade, träffade några killar som vi började snacka lite med, det var faktiskt rätt roligt. dom såg ut att vara 96or men det visade sig att dom tydligen var 95or, har ingen aning om dom ljuger eller talar sanninge, det får bli en sak att ta reda på, hehe.  jag och della har bestämt att börja vara lite mer sociala, typ börja snacka med folk, ta kontakten. ni vet säker vad ja menar, och det kanske verkar en aning töntigt men vafan vill man ha vänner får man fan kämpa för det lite, visst okej man får ingena vänner om man inte snackar med folk eller typ hänger med och träffar kompisars kompisar. på klubberiet och typ top notch träffar man ju också folk, och om man bara står i ett hörn och inte vågar visa att man finns och inte vågar vara sig själv får man inte några kompisar och tilslut kanske man går där själv och ångrar att fan, ja skulle ju snackat med den dära söta killen, eller fan, hon verkade ju vara så snall, varför snackade jag inte, va ja feg? va jag för ful? varför varför varför, det är frågan.

 - pic at me

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback