flätor & andra frisyrer

jag har lärt mig en sak, jag har lärt mig att om man har olika frisyrer, sminkningar och kläd stilar varje dag blir man inte lika tråkig som vissa som alltid går i samma trasiga jeans, samma munkjacka och samma skor som man haft i över 1 vecka eller 2, folk lär ju tycka att man är skabb. jag har börjat sminka mig mindra och ha flätor ibland, och sen brukar jag använda kläder jag alldrig skulle sätta på mig för 1 år sen. folk förändras och blir antingen snyggare eller fulare, här har ni en bild på en frisyr jag diggar,



man har utsläppt och snedbena, sen gör man en fläta av luggen och fäster med ett hårspänne. super enkelt, snyggt och piffar till din outfit. folk lär tycka du inte är lika tråkig som alla med bara snedbena.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback